...

[بر سرِ کوی وصالش سرِ کاریم هنوز...][...اُرشُدنا الی الطّریق و اَوقفنی علی مراکزِ اضطراری]

...

[بر سرِ کوی وصالش سرِ کاریم هنوز...][...اُرشُدنا الی الطّریق و اَوقفنی علی مراکزِ اضطراری]

بایگانی

درباره ی مردم...

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۸۸، ۱۰:۳۷ ق.ظ

امام حسین(ع)

الناس عبید الدنیا و الدین لعق علی السنتهم

مردم بنده ی دنیا هستند و دین بازیچه ای بر روی زبانهای آنهاست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۰۵/۰۳
مصطفی عمانیان

نظرات  (۳)

۰۳ مرداد ۸۸ ، ۱۱:۰۲ مهران (شب رویایی)
به نام او که هر چی دارم از اوست...
______________%%%
_____________%%%%%
____________%%%%%%
_____________%%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%
_____________%%%__%%
_____________%%%__%__%
_____________%%%___%__%
_____________%%%___%___%
_____________%%%___%___%
_______%%____%%%__%____%
______%__%__%%%%%%____%%
______%___%%_____%____%%
_______%____%%%%%____%%
________%____سلام_____%%
_________%___وبلاگم __%%
_________%%_آپ آپه _%%
________%% ممنون %%%
_______%%__ ____%%%
______%%___بهم سربزن__%%
_____%%________________%%
_____%%_________________%%
_____%%___ به روزم ________%%
______%%_______________%%%
_______%%%____________%%%
_________%%%%________%%%
___________%%%%%%%%%
بااینکه می دانم چشمانت هرگز بانوشته هایم تلاقی نخواهد کردمی نویسم:
می خواهم بدانی درنبودنت چه کشیده ام.پس خوب گوش کن.
آنن قدرصبر کرده ام که صبراز دست من خسته شد.
آن قدر که در سکوت خودم تنها ماندم که حتی سکوت هم صدایش در آمد.
خسته شدم صبروسکوت هم هیچ مرحمی بردرد من نداشت واما لحظه ای که خواستم بگویم آن زمان بود که فهمیدم اشک هم بامن قهر است.
تا ناگهان درونم به صدادرآمد.علاج تو فریاد است.فریاد....................پس فریاد می زنم.-

سلام عزیزم ..آپم ...فدای اون مهربونیات .....چه قدر زیبا قلم زدی ...عالیه.......منتظرم
۰۳ مرداد ۸۸ ، ۱۹:۴۷ حمید طاهری
بسم الله الرحمن الرحیم
به بازار عمل با دست خالی منو مهر تو ای مولی الموالی
مپرس از من که بودم یا که هستم گنهکارم ولی دل به تو بستم
مرا اشک محبت آبرو داد دلم را از سیاهی شتشو داد
گرفتند آنکه برندم سوی نار به جرم اینکه می باشم گنه کار
بود در موج آتش این شعارم خدایا من حسین را دوست دارم
--------------------------------------------------------------------------------------------------
سلام دوست عزیزم
من خیلی دوست دارم نظر شما را راجع به قانون علل و معلول بدانم
بنابراین شما را به وبلاگ واقعیت چیست دعوت می کنم
منتظرتان هست
آفرین اینو به حمید آقا و امثال اونها بگو
فکر نمیکنم
جرأتشو داشته باشی ها ؟؟!!!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی