...

[بر سرِ کوی وصالش سرِ کاریم هنوز...][...اُرشُدنا الی الطّریق و اَوقفنی علی مراکزِ اضطراری]

...

[بر سرِ کوی وصالش سرِ کاریم هنوز...][...اُرشُدنا الی الطّریق و اَوقفنی علی مراکزِ اضطراری]

بایگانی

درباره ی سلوک...

جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۷ ق.ظ

- کاملن با نظر به فردیّت - شاید قابل استقراء به جمعیت!

اول با حس شروع شد... حس یعنی من از تجربه های زیستی و محیطی ام خوف و رجا دریافت می کردم... امید می گرفتم و نا امید می شدم... در تخیل به ترسیم دست می زدم با همان هایی که داشتم حسشان می کردم نه چیزی بیشتر.. این احساسات خرد کم کم به ایمان می رسید ...که رسید و ایمان را شکل داد یعنی حداقل برای من اینگونه بوده که تجمیع احساسات و برآیند احساساتی که نسبت به یک محیط داشتم گرایش و ایمان آمد و بعدتر این حس عمیق تر شد... 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۹/۲۴
مصطفی عمانیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی